вторник, 5 февруари 2013 г.

Миди с девесил

Питате се какво различно да сготвите за вечеря? Тук ще ви помогнем да осъществите това желание, тъй като и аз самата се питах това до скоро. Ето, че един ден връщайки се от работа към вкъщи заваля силен дъжд, а аз бях точно до един скромен миден ресторант, в който реших да вляза за да хапна докато превали. Поръчах си  миди с девесил и с нетърпение чаках да ги сготвят понеже още на снимката в менюто ми изглеждаха много вкусни, а когато ги вкусих надхвърлиха очакванията ми. Нямаше как да не запиша рецептата и мисля, че всеки миден ценител заслужава да я знае.

СЪСТАВ:
1. 1 кг. черни миди
2. 50 мл. бяло вино
3. 2 стръкчета девесил
4. 1 лимон 


                                                                    НАЧИН НА ПРИГОТВЯНЕ:                   

Слагаме мидите в малко вода за 15 мин. да се задушат. Доливаме бялото вино и ги оставяме да поврат под капак още 10 мин. Поднасяме с лимон и стрък девесил.
Чудесно си пасват с чаша студено вино или бира.

Няма коментари:

Публикуване на коментар